Incest Me or Meri mammi

Jis age me mein tha mujhay in sab chezoo ka Kuch nahi pata thaa bss usss time mammi per buhut Pyaar Aarha thaaa Me apni family ki BAAT karo to hamaray Ghar me hum bs 3 hi Thay uss time me papa or mammi hamaray Kafi Bara business tha lakin papa apni business alag set Karnay Kay liyay hum alag rehtay Thay baqi hamaray relation sab say achay Thay to story per aaty Hein. Jab me May mammi ko hug kiya sight say to mammi nay Mujhay Dekh kar smile kiya or bola

Mammi : uth gaya beta chal Juldy ready ho ja school janay Kay liyay..... Meri mammi ko teaching ka Kafi shoq tha Issay Unka time bh paas ho Jata thaa or me bh mammi Kay Sath hi hota tha bcz woh usi school me teacher th....to mammi is waqt Sirf Black bra or jeans me thh mammi nay Mujhay ready Honay ka bola or mirror Kay Samnay khari ho Kay ready Honay lagi shayad woh bhol Gai th Kay woh sirf bra me Hein or yay Mera first time tha tab mammi ko Aisay dekha thaa but pata nahi keyou Meri Nazar hi unsay nahi hay Rahi th mammy nay apnay Baal khulay or unmein brush Karnay lagi Dekh Tay hi Dekh Tay Mammi nay Baal bana liyay or ab make up Karnay lagi or me bs Peechay bs mammy ko hi Dekh raha thas mammy ki chamk ti hoi kamar balo Me Nazar Aarahi or ek side SE bra ki strip shoulder per Nazar Aarahi th me to jesay ghum sa ho Gaya tha

how to add instagram logo to photo
Keep it up

Will Change With Time
:wave4:Dear Lustyweb Members, :wave3:

We are thrilled :kicking:to announce our latest community event, the "Desktop Decor Contest" :lamo: This is your chance to showcase your creativity and personalize your digital space in a unique and inspiring way.

Do you take pride in your desktop setup? Is your wallpaper a window into your imagination? Are your icons arranged with precision and flair? If so, we invite you :elephantride: to share a screenshot of your desktop and compete for the title of the most stylish and original setup in our community. :cowboy:

Here's how it works:

1. Submission Period: From 4/05/2024 to 30/05/2024, post a screenshot of your desktop setup in the dedicated contest thread.

2. Judging: Experienced and Senior members from staff will judge the contest.

Whether your desktop:lamo: reflects your love for minimalist design, showcases your favorite fandom, or transports you to another world entirely, we can't wait to see what you come up with! :pizza:

To participate, simply head over :scooty1: to the "Desktop Decor Contest" thread and share your creativity with the community.

Let's make our forum as vibrant and expressive as our imaginations!

Please do visitLW Desktop Decor Contest May 2024 - Rules and Query Thread

Warm regards,:music2:

Admin Team